Tapahtumat 2022

Tulossa

Gluteeniton elämä -lehti 1/2022 ilmestyi 27.1.2022. Sen mukana yhdistyksemme jäsenkirje. Jos et saanut kirjettä, ota yhteys pj. Sirkkuun, puh. 040 530 0483.

Koronainfo

Keliakialiiton koronainfo löytyy täältä:  https://www.keliakialiitto.fi/kuluttajat/keliakia/koronainfo/

Keliakiaviikko 5.-10.9.2022
Koko keliakiaviikon ajan 5.-10.9. Sastamalan ja Huittisten kirjastoilla keliakia-aiheisen aineiston esittely. Huittisten pääkirjastossa ti 6.9. klo 15.00-18.00 paikalla yhdistyksen kokemusasiantuntija vastaamassa kysymyksiin ja kertomassa keliakiaan liittyvistä asioista. Sastamalan pääkirjastossa ke 7.9. klo 18.00 suorana keliakialiiton webinaari, tule kuulolle! Mahdollisuus keliakian oire- ja riskitestin tekemiseen. Lopuksi keskustelua aiheesta sekä hiutaleiden/jauhojen tunnistamiskilpailu. Tervetuloa.

Torstainaa 3.11.2022 klo 18 yhdistyksen syyskokous kauppalantalolla
Tervetuloa

Lauantaina 26.11.2022 klo 13 yhdistyksen 20-vuotisjuhla pikkujoulun merkeissä Vammalan Seurahuoneella
Varaa aika jo kalenteriisi. Lisätietoa myöhemmin.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Tapahtumarekisteriin kerätään osallistujien nimet, jotka pidetään lukitussa tilassa tilaisuuden jälkeen korkeintaan 2 vuotta.

Olemme yhteistyössä terveydenhuollon, ravitsemussektorin, kaupan ja viranomaisten sekä muiden yhdistysten kanssa

-Edunvalvontatoiminnassa
-Tiedottaen keliakiasta ja keliaakikon arjesta
-Myyjäisissä, toritapahtumissa ja messuilla