Tapahtumat 2024

Jäsenkirje

Jäsenkirje postitetaan kaikille jäsenille vuoden ensimmäisen Gluteeniton elämä -lehden välissä. Otathan yhteyttä puheenjohtaja Sirkkuun p. 040 530 0483, jos et saa jäsenkirjettä.

Tulossa

Virkeyttä ja virikettä -tapahtuma 18.4.2024 klo 13-15

Sinulle 65 + ikäinen järjestetään Keliakialiiton Johanna Lahtisen ohjauksessa Virkeyttä ja virikettä -iltapäivä Kauppalantalolla, Puistokatu 10, Sastamala. Luvassa mm. irrottelevaa iloa, aivo- ja liikuntatreeniä, peliä, ravitsemustietoutta ja maistiaisia kahvin kera. Tilaisuus on maksuton. Voit tuoda ystäväsi mukaan, myös ei-jäsenen. Nyt tsempataan Sastamalasta, Huittisista ja Punkalaitumelta osallistumalla tähän! Ennakkoilmoittautuminen tarjoilun vuoksi viimeistään 10.4. Johannalle puh. 050591 6566.

Retki Lempäälään pe 7.6.2024

Lähtö klo 9.15 Vammalan linja-autoasemalta, ajo Häijään kautta. Kohteet: Leipomo Ilona, Suklaatehdas Dammenberg, omakustanteinen lounasruokailu Vaihmalan Hovissa, lopuksi Visavuori, jossa opastettu tutustuminen kuvanveistäjä Emil Wikströmin taiteilijakotiin ja ateljeehen sekä Kari Suomalaisen paviljonkiin, jossa näyttelyitä. Paluu Vammalaan noin klo 17.00. Yhdistys maksaa kuljetuksen ja opastuksen Visavuoressa. Ilmoittaudu yksin tai kaverin kanssa Sirkulle p. 040 5300483 viim. 10.5.2024. Tervetuloa.

Koko perheen leiripäivä Houhajärven leirimajalla to 1.8.2024

Lisätietoja Katjalta p. 050 3056437.

Keliakiaviikko 2.-8.9.2024

Tänä vuonna keliakiaviikon kohteina ovat kahvilat. Teemaviikon tapahtumista lisätietoa lähempänä.

Matka Lautasella-messuille Helsinkiin 26.10.2024

Lisätietoja lähempänä.

Sääntömääräinen syyskokous 21.11.2024 klo 18

Lisätietoa lähempänä.

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Tapahtumarekisteriin kerätään osallistujien nimet, jotka pidetään lukitussa tilassa tilaisuuden jälkeen korkeintaan 2 vuotta.

Olemme yhteistyössä terveydenhuollon, ravitsemussektorin, kaupan ja viranomaisten sekä muiden yhdistysten kanssa

-Edunvalvontatoiminnassa
-Tiedottaen keliakiasta ja keliaakikon arjesta
-Myyjäisissä, toritapahtumissa ja messuilla