Tapahtumat 2020

V. 2020
 Maaliskuu    * Sääntömääräinen kevätkokous Huittisten Säästöpankin kokoustilassa 2. kerros, Lauttakylänkatu 5, Huittinen, torstaina 19.3.2020 klo 18 alkaen. Pankin kahvitus ennen kokousta. Pankin edustajan puheenvuoro, Arja Tuomisen tuotemyyntiä ja arpajaiset. Kokouksessa päätetään kevätkokouksen sääntömääräiset asiat, mm. vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2019. Kokouksen jälkeen Aino Lehtonen alustaa aiheesta Gluteenittomat oluet – myös leivontaan. Tervetuloa!

Huhtikuu     * Lauantaina 25.4. Teemme retken Loimaalle Wanhan Kanalan Gluteenittomille markkinoille. Yhteiskuljetus, johon alustava matkareitti: Häijää – Vammala – Huittinen – Punkalaidun - Loimaa ja takaisin.
Markkinoilla tuote-esittelyä ja myyntiä sekä gluteeniton ruokailu. Ennakkoilm. Aarnelle 14.4. mennessä puh. 040 724 8244. Lisätiedot paikallislehtien järjestöpalstalla sekä netissä. Tervetuloa mukaan yksin tai ystävän kanssa!

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Tapahtumarekisteriin kerätään osallistujien nimet, jotka pidetään lukitussa tilassa tilaisuuden jälkeen korkeintaan 2 vuotta.

Olemme yhteistyössä terveydenhuollon, ravitsemussektorin, kaupan ja viranomaisten sekä muiden yhdistysten kanssa

-Edunvalvontatoiminnassa
-Tiedottaen keliakiasta ja keliaakikon arjesta
-Myyjäisissä, toritapahtumissa ja messuilla