Tapahtumat 2020

V. 2020

Marraskuu
* Sääntömääräinen kevätkokous pidetään syyskokouksen yhteydessä torstaina 19.11.2020 klo 18 alkaen Kauppalantalolla, Puistokatu 10, Sastamala. Kahvitus ennen kokousta. Helvi Uusilähteenmäen tuotemyyntiä ja arpajaiset. Kokouksessa päätetään kevätkokouksen ja syyskokouksen sääntömääräiset asiat, mm. vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2019, toimintasuunnitelma, talousarvio vuodelle 2021 ja valitaan erovuoroisten hallitusjäsenten tilalle uudet jäsenet. Kokouksen jälkeen muistihoitaja Sari Kaarle alustaa aiheesta "Pidä huolta muististasi. Tervetuloa!

Joulukuu
* Jouluruokailu Vammalan Seurahuoneella la 12.12.2020 klo 13 joudutaan valitettavasti peruuttamaan koronatilanteen vuoksi

Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Tapahtumarekisteriin kerätään osallistujien nimet, jotka pidetään lukitussa tilassa tilaisuuden jälkeen korkeintaan 2 vuotta.

Olemme yhteistyössä terveydenhuollon, ravitsemussektorin, kaupan ja viranomaisten sekä muiden yhdistysten kanssa

-Edunvalvontatoiminnassa
-Tiedottaen keliakiasta ja keliaakikon arjesta
-Myyjäisissä, toritapahtumissa ja messuilla