Tapahtumat 2019

Lokakuu

*”Seniorimessut” Tahto Areenalla 12.10. klo 12 – 16 Huittisissa. Esitteitä ja GL -tuotemyyntiä.

*Pirkanmaan keliakiayhdistyksen kutsu: Su 6.10. klo 10.50 Vammalan linja-autoasemalta Ritajärven luonnonsuojelualueeseen tutustuminen, 5 €. Omat juotavat mukaan, makkaraa tarjolla. Ilmoittaudu Ainolle 23.9. mennessä, hän ilm. Pirkanmaalle, maksa 5 € autossa Ainolle.

*Gluteeniton elämä -ilta to 17.10 klo 18 Kauppalantalolla Sastamalassa, Puistokatu 10. Vertaisuudesta voimaa – keskustelua gluteenittomasta elämästä ja matkailusta vertaistoimintavastaava Leila Virtasen ja Huittisten matkatoimistosta Anne Kankaanrannan ohjauksessa. Lisäksi tietoa tulevista tapahtumista, kahvitarjoilu, arpajaiset ja myynnissä Kauraston Pakarin gluteenittomia tuotteita klo 17.15 -18. Tervetuloa!

Marraskuu

* Ilmoittautuminen joulukuun teatterinäytökseen 4.11. mennessä (kts. alta)

*Sääntömääräinen syyskokous to 21.11. klo 18 Kauppalantalolla, Puistokatu 10, Sastamala. Käsitellään vuoden 2020 toimintasuunnitelma, talousarvio ja valitaan erovuoroisten hallitusjäsenten tilalle uudet, pj sekä toiminnantarkastaja. Kahvitarjoilu, Helvi Uusilähteenmäen tuotemyyntiä ja arpajaiset. Kokouksen jälkeen keskustelua terveydenhuollon toimivuudesta keliakian hoidossa, mukana SoTe:sta Arja Koivuranta. Tervetuloa!

Joulukuu

*Porin teatterin päänäyttämöllä rakastettu klassikkomusikaali My Fair Lady la 7.12. Näytös alkaa klo 13. Ilmoittautuminen pj:lle p. 040 417 4989 ma 4.11. mennessä. Lippuja 50 kpl. Yhdistys kustantaa kuljetuksen: Huittinen-Pehula-Sastamala-Häijää-Pori ja takaisin. Lippuhinnat 40 € sisältäen väliaikakahvit. Tervetuloa koko perheen voimin.

*Yhdistys ei ole vakuuttanut tilaisuuksissamme tai matkoillamme osallistujia tapaturman varalta, vaan osallistujien tulee huolehtia itse henkilökohtaisesta tapaturmavakuutuksesta.

Tapahtumarekisteriin kerätään osallistujien nimet, jotka pidetään lukitussa tilassa tilaisuuden jälkeen korkeintaan 2 vuotta.

Olemme yhteistyössä terveydenhuollon, ravitsemussektorin, kaupan ja viranomaisten sekä muiden yhdistysten kanssa

-Edunvalvontatoiminnassa
-Tiedottaen keliakiasta ja keliaakikon arjesta
-Myyjäisissä, toritapahtumissa ja messuilla