Yhdistys täytti 20 vuotta

31.1.2023

Yhdistyksen 20-vuotisjuhlaa vietettiin marraskuun 2022 lopulla Vammalan Seurahuoneella. Paikalla oli 40 henkeä nauttimassa hyvästä ruuasta ja yhdessäolosta.

Keliakialiiton tervehdyksen ja onnittelut juhlaan toi toiminnanjohtaja Niina Poronurmi. Musikaalinen Murtaghin perhe, tytöt Villa ja Aava, äiti Marppa ja isä Keith, esitti irlantilaista musiikkia. Kunniapuheenjohtaja Aino Lehtonen vastasi muisteluista.

Vuosijuhlassa huomioitiin hopeisella ansiomerkillä Arja Koivuranta ja Paula Vahamäki. Pronssisen ansiomerkin saivat Katja Kulonpää, Tarja Eklöf ja Seppo Varjus. Kukkaset sai pitkäaikainen taloudenhoitaja Paula Kujanpää.

Sirkku Lintunen (vas.), Katja Kulonpää, Tarja Eklöf, Paula Vahamäki, Arja Koivuranta, Seppo Varjus ja Paula Kujanpää.